Održavanje
Podrška
Upravljanje incidentima
Pod incidentom se podrazumijeva bilo koji događaj koji nije standardni dio rada opreme, a koji uzrokuje ili može uzrokovati prekid ili smanjenu kvalitetu usluge. Cilj je što prije vratiti uslugu u normalno stanje sa što manjim utjecajem na poslovanje korisnika, uz prihvatljive troškove.
Reaktivna podrška
Reaktivna podrška podrazumijeva izvođenje intervencije po pozivu od strane korisnika. Stručno osoblje će problem otkloniti savjetom, uputama putem telefona ili udaljenim pristupom sustavu te po potrebi izlaskom na lokaciju korisnika, a s ciljem da se problem otkloni u vremenu sukladno ugovornim obvezama.
Proaktivna podrška
Veliku pažnju pridajemo proaktivnom održavanju sustava, prilikom kojeg
primjenjujemo najbolje prakse proizvođača opreme odnosno programskih rješenja koji su u našem portfelju. Pratimo performanse informacijskog sustava te „ukupno zdravlje“ sustava, redovno primjenjujemo zakrpe koje preporučuju proizvođači
opreme odnosno programskih rješenja te pravovremeno obavještavamo korisnike o
novim verzijama sustava kojeg održavamo.
Konzultantske usluge
U sklopu održavanja nudimo i konzultantske usluge kojima je cilj unaprijediti postojeće sustave korisnika.
”NET sa svojim dugogodišnjim iskustvom u implementaciji i održavanju složenih IT
infrastruktura kroz različite modele održavanja omogućuje potpuni nadzor Vaše IT
infrastrukture (u cjelini ili njenog dijela).“

Stručne edukacija
U dogovoru s korisnikom u mogućnosti smo pružiti dodatnu korisničku edukaciju, a kojoj je cilj unaprijediti znanja o sustavima koje korisnik koristi.
Dokumentacija cjelokupnog IT sustava
Prilikom preuzimanja održavanja, NET provodi analizu korisničkog sustava na
temelju koje izrađuje detaljnu tehničku dokumentaciju sustava. Velika važnost se
pridaje kontinuiranom ažuriranju tehničke dokumentacije.
Brzi odziv na cjelokupnom teritoriju BiH
PLUS podrška
Tvrtke se danas sve više suočavaju s izazovom učinkovitog korištenja i upravljanja IT
infrastrukturom kako bi se zadovoljili zahtjevi za što kvalitetnijom uslugom. Potrebno je osigurati pouzdanu i skalabilnu infrastrukturu koja može zadovoljiti poslovne
zahtjeve pri čemu se mora voditi računa o kvaliteti, sigurnosti i troškovima.
